Θέλεις να γίνεις εκπαιδευτής Kettlebells?

Πιστοποιήσεις Εκπαιδευτών Kettlebell

Το Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebell 1ου επιπέδου του Dynamo Kettlebells περιλαμβάνει όλες τις γνώσεις που είναι απαραίτητες σε οποιονδήποτε επιθυμεί να διδάξει την χρήση των kettlebells ως προσωπικός γυμναστής ή ως γυμναστής σε ομαδικά τμήματα.

Το σεμινάριο διεξάγεται με την υποστήριξη της International Kettlebell Marathon Federation.

Οι θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα αποκτήσετε κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα σας επιτρέψουν να βοηθήσετε ασκούμενους κάθε ηλικίας και φύλου να πετύχουν τους στόχους τους  (δύναμη, αντοχή, μυϊκή ανάπτυξη, απώλεια βάρους) γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια.

Στη διάρκεια του σεμιναρίου, θα συμμετέχετε ενεργά στη διδασκαλία των συνασκουμένων σας.

Ύλη σεμιναρίου

  • Κανόνες ασφαλούς χρήσης των kettlebells
  • Βασικές ασκήσεις με kettlebells και παραλλαγές (αιώρηση, επολέ, πίεση, push press, turkish get-up, προβολές).
  • Εντοπισμός και διόρθωση συνηθισμένων λαθών.
  • Αρχές διδακτικής
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων και ενδεικτικά προγράμματα για δύναμη και αντοχή.
  • Οκτώ ώρες διδασκαλίας
  • Βιβλίο και αποκλειστικά βίντεο για τους εκπαιδευτές.

Διαδικασία εξέτασης

Η εξέταση ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν είτε να πάρουν απλή βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου είτε να εξεταστούν για να πάρουν την πιστοποίηση εκπαιδευτή.

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεση τους χρονικό διάστημα έως και έξι μηνών για να προετοιμαστούν για την εξέταση.

Για να ολοκληρώσουν επιτυχώς την εξέταση οι συμμετέχοντες πρέπει να μπορούν να εκτελέσουν με καλή τεχνική:

  • Turkish get-up: Μία επανάληψη στο κάθε χέρι
  • Αιώρηση με δύο kettlebells: 5 επαναλήψεις μπροστινή όψη, 5 επαναλήψεις πλάγια όψη
  • Αιώρηση με ένα kettlebell: 10 επαναλήψεις σε κάθε χέρι μπροστινή όψη, 10 επαναλήψεις κάθε χέρι πλάγια όψη
  • Επολέ και πίεση με ένα kettlebell: 3 επαναλήψεις κάθε χέρι μπροστινή όψη, 3 επαναλήψεις κάθε χέρι πλάγια όψη
  • Επολέ και push press με δύο kettlebells: 3 επαναλήψεις μπροστινή όψη, 3 επαναλήψεις πλάγια όψη
  • Squat με δύο kettlebells: 5 επαναλήψεις μπροστινή όψη, 5 επαναλήψεις πλάγια όψη
  • Προβολή προς τα πίσω με δύο kettlebells σε θέση στήριξης στο στήθος: 5 επαναλήψεις κάθε πόδι μπροστινή όψη, 5 επαναλήψεις κάθε πόδι πλάγια όψη.

Τα kettlebells πρέπει να τοποθετούνται με ασφάλεια στο πάτωμα μετά την ολοκλήρωση κάθε άσκησης.

Επίσης, οι υποψήφιοι εκπαιδευτές πρέπει να επιδεικνύουν καλή γνώση των κανόνων ασφαλούς χρήσης των kettlebells.

Βάρος kettlebells για την εξέταση

Οι γυναίκες με σωματικό βάρος κάτω από 58 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 12 κιλών.
Οι γυναίκες με σωματικό βάρος πάνω από 58 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 16 κιλών.
Οι άντρες με σωματικό βάρος κάτω από 68 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 20 κιλών.
Οι άντρες με σωματικό βάρος πάνω από 68 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 24 κιλών.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Για να πάρετε μέρος στο Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebell 1ου Επιπέδου, πρέπει να έχετε ήδη ένα ικανοποιητικό επίπεδο δύναμης και φυσικής κατάστασης. Ενδεικτικά, πρέπει να μπορείτε να εκτελέσετε:

  • Deadlift: 10 επαναλήψεις με δύο kettlebells βάρους μεγαλύτερου από αυτό με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Squat: 5 επαναλήψεις με δύο kettlebells, βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Turkish Get-up: 1 επανάληψη, με kettlebell βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Επολέ και πίεση: 5 επαναλήψεις σε κάθε χέρι με kettlebell βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Αιώρηση με το ένα χέρι: 50 επαναλήψεις κάθε χέρι, με kettlebell βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις ημερομηνίες των επόμενων σεμιναρίων του Dynamo Kettlebells.

Είπαν για το Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebell 1ου Επιπέδου:

Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebell

Χρόνης Τραστόγιαννος – Προπονητής Ολυμπιακής Άρσης Βαρών AEK, The Core Crossfit

Στις 29 Νοεμβρίου του 2015 είχα την τύχη να παρακολουθήσω το το Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebell 1ου Επιπέδου, που διοργάνωσε το Dynamo Club υπό την παγκόσμια ομοσπονδία International Kettlebell Marathon Federation (IKMF).  Από τη στιγμή που το kettlebell περιέχει ασκήσεις όπως αρασέ και επολέ, θα περίμενε κάποιος ότι είναι περιττό από έναν προπονητή άρσης βαρών, να παρακολουθήσει το σεμινάριο. Ωστόσο η ομοιότητα της άρσης βαρών με το kettlebell sport είναι μόνο τα ονόματα των άρσεων. Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό άθλημα με διαφορετικό στόχο και διαφορετικό όργανο άρσης και κατ’ επέκταση τεχνική.

Περνώντας στην ουσία του θέματος, δεν θα περίμενα κάτι λιγότερο από τον άνθρωπο που οι αθλητές του βρίσκονται στην πρώτη 6αδα της παγκόσμιας κατάταξης, τον οποίο καλούν για σεμινάρια στο εξωτερικό και τυγχάνει και συγγραφέας βιβλίου πάνω στην ανάπτυξη τεχνικής και ικανοτήτων. Το σεμινάριο ήταν πολύ καλά οργανωμένο προσφέροντας ουσιαστικές γνώσεις πάνω στην προπόνηση με kettlebell. Έχω δύο μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στις επιστήμες της αγωγής και είμαι πολύ απαιτητικός σε θέματα διδακτικής. Ο Σπύρος Κατσιγιάννης δεν αρκέστηκε να παρουσιάσει την τεχνική των ασκήσεων αλλά ανέλυσε πλήρως το πως ένας προπονητής θα κάνει τους αθλητές του να την κατακτήσουν. Θα πρότεινα σε προπονητές και ασκούμενους να παρακολουθήσουν τα επόμενα σεμινάρια του Dynamo Club καθώς θα έχουν να κερδίσουν αρκετές χρήσιμες γνώσεις τις οποίες στο χέρι τους είναι να τις γενικεύσουν και να τις αξιοποιήσουν στο μέλλον”.

Εγγραφείτε στο newsletter
του Dynamo Kettlebells

Εγγραφείτε στο newsletter

του Dynamo Kettlebells

και κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ έναν οδηγό 16 σελίδων για την αιώρηση με kettlebell (Kettlebell Swing)

Ευχαριστούμε γιατην εγγραφή σας!