Σεμινάριο: Μυϊκή Υπερτροφία – Σχεδιασμός Αποτελεσματικών Προγραμμάτων

Πόσο δύσκολο είναι πραγματικά να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα για μυϊκή υπερτροφία;

Η προπόνηση με στόχο τη μυϊκή υπερτροφία είναι μία σχετικά εύκολη εξίσωση αρκεί να ξέρετε να απαντήσετε όσο πιο συγκεκριμένα γίνεται σε μερικές πολύ συγκεκριμένες ερωτήσεις, πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε ένα πρόγραμμα για σας ή έναν πελάτη σας. Πόσα σετ; Πόσες επαναλήψεις; Πόσο συχνά; Πόσο βαριά; Πόσο έντονα;

Η πλειοψηφία των ασκούμενων που επιζητούν την υπερτροφία, έχει πρόσβαση σε μεγάλο όγκο πληροφοριών, από το Ίντερνετ όσο και από τις συμβουλές των “παλιών” του εκάστοτε γυμναστηρίου. Ωστόσο, η εγκυρότητα των πληροφοριών αυτών είναι δύσκολο να διασταυρωθεί και συχνά χρήσιμες εμπειρικές συμβουλές μπαίνουν στο ίδιο καλάθι με ανόητα “γιατροσόφια”, με αποτέλεσμα τη σύγχυση και προγράμματα προπόνησης με αποτελέσματα που είναι λίγο έως πολύ τυχαία.

Μάθετε να σχεδιάζετε προγράμματα υπερτροφίας με βάση τις σύγχρονες επιστημονικές αρχές!

Μέσα στα τελευταία δεκαπέντε χρόνια οι αθλητικοί επιστήμονες έχουν πραγματοποιήσει ένα σχετικά μεγάλο αριθμό ερευνών με αντικείμενο τη μυϊκή υπερτροφία. Ο συνδυασμός των αποτελεσμάτων αυτών των ερευνών σε μετα-αναλύσεις μας έχει δώσει αρκετά συγκεκριμένες απαντήσεις για το ποιες είναι οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται προκειμένου να αυξηθεί η μυϊκή μάζα του σώματος. Εφόσον γνωρίζετε τις απαντήσεις αυτές, ο σχεδιασμός ενός προγράμματος προπόνησης για μυϊκή υπερτροφία γίνεται απλή υπόθεση και τα αποτελέσματα σε μεγάλο βαθμό εγγυημένα.

Στο Dynamo Kettlebells γνωρίζουμε την υπερτροφία

Στην προπόνηση των ασκούμενων ή των αθλητών του Dynamo, η μυϊκή υπερτροφία σπάνια είναι αυτοσκοπός, καθώς η δουλειά μας είναι πρώτα και κύρια η αύξηση της μέγιστης δύναμης. Όμως, γνωρίζουμε καλά ότι όταν ένας ασκούμενος έχει σε μεγάλο βαθμό εξαντλήσει τις νευρολογικές προσαρμογές που αυξάνουν τη δύναμη, ο μόνος τρόπος για να γίνεται δυνατότερος σε βάθος χρόνου είναι η αύξηση της μυϊκής μάζας. Γι’ αυτόν το λόγο, η πλειοψηφία των ασκούμενών μας και ειδικά οι προχωρημένοι αθλητές μας κάνουν συχνά μπλοκ προπόνησης με στόχο τη μυϊκή υπερτροφία, για να “δυναμοποιήσουν” τα επερχόμενα βαριά μπλοκ προπόνησης δύναμης. Αυτό το είδος προγραμματισμού έχει χαρίσει στους αθλητές δύναμης του Dynamo πολλά μετάλλια και κορυφαίες θέσεις σε πανελλήνιους και διεθνείς αγώνες.

Σε αυτό το σεμινάριο οκτώ ωρών θα μάθετε:

  • Ποιοι είναι οι φυσιολογικοί μηχανισμοί που προάγουν την υπερτροφία
  • Ποιοι είναι οι συνδυασμοί σετ και επαναλήψεων που είναι καταλληλότεροι για τη μυϊκή υπερτροφία;
  • Ποια είναι η ιδανική συχνότητα προπόνησης για αύξηση μυϊκής μάζας;
  • Τι εβδομαδιαία πρόοδο μπορείτε να χρησιμοποιείτε σε προγράμματα υπερτροφίας;
  • Είναι απαραίτητο να προπονείται κανείς μέχρι τη μυϊκή αστοχία;
  • Πόσο βαριά πρέπει να είναι τα σετ όταν προπονούμαστε για μυϊκή υπερτροφία;
  • Τα καλύτερα “split” προγραμματισμού ανάλογα με τις μέρες που διαθέτει ο ασκούμενος
  • Τι είδος περιοδοποίησης μπορείτε να ακολουθήσετε σε μακροχρόνια προγράμματα για μυϊκή υπερτροφία
  • Τι είναι αυτό που ονομάζουμε “αποτελεσματικές επαναλήψεις”;
  • Που και πότε είναι χρήσιμο να εφαρμόζετε πρωτόκολλα όπως τα super/giant set, drops set, myo-reps, rest-pause training;
  • Τι τροποποιήσεις πρέπει να κάνουμε στη διατροφή μας στην διάρκεια ενός μπλοκ προπόνησης για υπερτροφία;

Μετά το τέλος του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν αποτελεσματικά προγράμματα υπερτροφίας για ασκούμενους με μικρή, μέση και μεγάλη προπονητική εμπειρία.

Το σεμινάριο θα περιλαμβάνει πρακτική εξάσκηση σχεδιασμού ενός προγράμματος.

Όλοι οι συμμετέχοντες θα πάρουν σημειώσεις και βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου.

 

Διάρκεια σεμιναρίου

Το σεμινάριο διαρκεί συνολικά οκτώ ώρες που κατανέμονται σε δύο τετράωρα μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο.

Καθηγητής

Ο Σπύρος Κατσιγιάννης, επικεφαλής εκπαιδευτής του Dynamo Kettlebells, είναι ενεργός αθλητής και προπονητής του powerlifting από το 2015, με αγωνιστικές διακρίσεις στην κατηγορία Masters 40-49 και 50-59 ετών. Από το 2016 ο ίδιος και οι αθλητές του έχουν κερδίσει πολυάριθμα πανελλήνια και πανευρωπαϊκά μετάλλια. Το 2017 πιστοποιήθηκε ως προπονητής powerlifting από την Global Powerlifting Alliance. Από το Δεκέμβριο του 2017 προπονεί δύο από τους κορυφαίους αθλητές powerlifting στην Ελλάδα, τον Μπάμπη Κουντούρη και το Μανώλη Μάριζα, ενώ το Δεκέμβριο του 2018 οδήγησε τον Μπάμπη Κουντούρη στην επίτευξη του ορίου πρόκρισης (σύνολο 795 κιλών) στην κατηγορία Elite για τη διεθνή διοργάνωση powerlifting Arnold Sports Festival. 

Έχει διδάξει το μάθημα της προπόνησης δύναμης σε σχολές προπονητών της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, έχει διατελέσει προπονητής δύναμης για την εθνική ομάδα Wushu – Kung Fu και υπήρξε εισηγητής σε σεμινάρια με θέμα την αύξηση της σωματικής απόδοσης μέσω της εμβιομηχανικής βελτίωσης της κίνησης στη Σουηδία, τη Σερβία και την Ελλάδα.

 

Σε ποιον απευθύνεται το σεμινάριο

Το σεμινάριο απευθύνεται σε γυμναστές, personal trainers και προπονητές δύναμης που θέλουν να σχεδιάζουν προγράμματα υπερτροφίας, χωρίς να αφήνουν τίποτε στην τύχη. Απευθύνεται επίσης και σε απλούς ασκούμενους που θέλουν να κατανοήσουν ποια είναι τα στοιχεία που κάνουν ένα πρόγραμμα υπερτροφίας αποτελεσματικό.

Κόστος συμμετοχής

Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 200 ευρώ. 

Ημερομηνία Διεξαγωγής

Μπορείτε να επισκέπτεστε κατά καιρούς τη σελίδα αυτή ή να παρακολουθείτε τη σελίδα του Dynamo στο Facebook, για να ενημερωθείτε για την ημερομηνία διεξαγωγής του επόμενου ομαδικού σεμιναρίου “Υπερτροφία: Σχεδιασμός Αποτελεσματικών Προγραμμάτων Προπόνησης”.

Αν σας ενδιαφέρει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο εξατομικευμένα επικοινωνήστε μαζί μας για να καθορίσουμε μία ημερομηνία που να σας εξυπηρετεί.

Τρόποι πληρωμής

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με κατάθεση – μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό. 

Μπορείτε να καταθέσετε ή να μεταφέρετε την προκαταβολή (100 ευρώ) ή το σύνολο του ποσού για την εγγραφή σας, γράφοντας το ονοματεπώνυμό σας στο πεδίο “Αιτιολογία για τον δικαιούχο”, στους παρακάτω λογαριασμούς : 

Τράπεζα Πειραιώς

ΙΒΑΝ GR24 0172 1800 0051 8009 0927 520 

Δικαιούχος “ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΔΙΑΔΟΣΗΣ κ.λπ. ΔΥΝΑΜΟ ΠΑΛΑΙΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ”

Όροι συμμετοχής

1. Στους συμμετέχοντες χορηγείται βεβαίωση παρακολούθησης,  πτυχίο ή δίπλωμα,
2. Παρέχεται έντυπo ή ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό (σημειώσεις).
3. Σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου από υπαιτιότητα του Dynamo, τα δίδακτρα που καταβλήθηκαν επιστρέφονται.
4. To Dynamo διατηρεί το δικαίωμα της αλλαγής ημερομηνίας και αναβολής των σεμιναρίων, ενημερώνοντας τους υποψήφιους συμμετέχοντες τηλεφωνικά ή /και μέσω sms & e-mail. Στην περίπτωση αυτή, στους συμμετέχοντες που δεν επιθυμούν  να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στην νέα ημερομηνία που θα οριστεί ή δεν επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν το ποσό που κατέβαλαν για την συμμετοχή τους σε άλλα σεμινάρια ή υπηρεσίες της εταιρίας, επιστρέφεται το σύνολο των καταβληθέντων.
5. Σε περίπτωση απεργίας, κυβερνητικών απαγορεύσεων, κακών καιρικών συνθηκών και γενικά κάθε συμβάντος πέραν του εύλογου ελέγχου των διοργανωτών, που προκαλεί παρακώλυση της εκτέλεσης μέρους ή του συνόλου του σεμιναρίου, οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να αλλάζουν την ημερομηνία και την ώρα διεξαγωγής του. Στην περίπτωση αυτή τα δίδακτρα δεν επιστρέφονται, αλλά ισχύουν ως έχουν.
6. Ακύρωση της συμμετοχής από υπαιτιότητα του συμμετέχοντος, γνωστοποιείται  μόνο με email:
 • έως και 30 μέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου, επιστρέφεται το σύνολο του καταβληθέντος ποσού.
 • έως και 15 μέρες πριν την έναρξη του σεμιναρίου, επιστρέφεται το 50% των καταβληθέντων.
 • μετά την προθεσμία αυτή δεν επιστρέφεται κανένα ποσό, αλλά παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση άλλου σεμιναρίου.
7. Η πραγματοποίηση του σεμιναρίου θα επιβεβαιώνεται με e-mail ή/και sms που θα αποστέλλεται εγκαίρως στους συμμετέχοντες.
8. Το Dynamo διατηρεί το δικαίωμα της αλλαγής της αίθουσας διεξαγωγής και των διδασκόντων.

Εγγραφείτε στο newsletter
του Dynamo Kettlebells

Εγγραφείτε στο newsletter

του Dynamo Kettlebells

και κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ έναν οδηγό 16 σελίδων για την αιώρηση με kettlebell (Kettlebell Swing)

Ευχαριστούμε γιατην εγγραφή σας!

Pin It on Pinterest