Πιστοποιήσεις

Θέλεις να γίνεις εκπαιδευτής Kettlebells?

(Για να ενημερωθείτε για τις ημερομηνίες διεξαγωγής των σεμιναρίων μας επισκεφθείτε τη σελίδα πρόγραμμα σεμιναρίων).

Το Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebells 1ου επιπέδου του Dynamo Kettlebells περιλαμβάνει τις βασικές γνώσεις που είναι απαραίτητες σε οποιονδήποτε επιθυμεί να διδάξει την χρήση των kettlebells ως προσωπικός γυμναστής ή ως γυμναστής σε ομαδικά τμήματα.

Οι θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις που θα αποκτήσετε κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα σας επιτρέψουν να βοηθήσετε ασκούμενους κάθε ηλικίας και φύλου να πετύχουν τους στόχους τους  (δύναμη, αντοχή, μυϊκή ανάπτυξη, απώλεια βάρους) γρήγορα και με απόλυτη ασφάλεια.

Στη διάρκεια του σεμιναρίου, θα συμμετέχετε ενεργά στη διδασκαλία των συνασκουμένων σας.

Για να πάρετε μέρος στο σεμινάριο, θα πρέπει να έχετε σχετική εμπειρία στην προπόνηση με kettlebells και γνώση των βασικών ασκήσεων (αιώρηση, deadlift, όρθια πίεση με ένα kettlebell, επολέ και turkish get-up). Μετά το σεμινάριο, θα έχετε στη διάθεσή σας  χρονικό διάστημα έξι μηνών για να βελτιώσετε την τεχνική σας, προκειμένου να εξεταστείτε για την πιστοποίηση του εκπαιδευτή. Ελάτε προετοιμασμένοι!

Το Σεμινάριο Εκπαιδευτών Kettlebells 1ου επιπέδου διεξάγεται με την υποστήριξη της International Kettlebell Marathon Federation

Ύλη σεμιναρίου

  • Κανόνες ασφαλούς χρήσης των kettlebells
  • Βασικές ασκήσεις με kettlebells και παραλλαγές (αιώρηση, επολέ, πίεση, push press, turkish get-up, προβολές).
  • Εντοπισμός και διόρθωση συνηθισμένων λαθών.
  • Αρχές διδακτικής
  • Σχεδιασμός προγραμμάτων και ενδεικτικά προγράμματα για δύναμη και αντοχή.
  • Οκτώ ώρες διδασκαλίας
  • Βιβλίο και αποκλειστικά βίντεο για τους εκπαιδευτές.

Διαδικασία εξέτασης

Η εξέταση ΔΕΝ θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Οι συμμετέχοντες μπορούν να επιλέξουν είτε να πάρουν απλή βεβαίωση παρακολούθησης του σεμιναρίου είτε να εξεταστούν για να πάρουν την πιστοποίηση εκπαιδευτή.

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεση τους χρονικό διάστημα έως και έξι μηνών για να προετοιμαστούν για την εξέταση.

Για να ολοκληρώσουν επιτυχώς την εξέταση οι συμμετέχοντες πρέπει να μπορούν να εκτελέσουν με καλή τεχνική:

  • Turkish get-up: Μία επανάληψη στο κάθε χέρι
  • Αιώρηση με δύο kettlebells: 5 επαναλήψεις μπροστινή όψη, 5 επαναλήψεις πλάγια όψη
  • Αιώρηση με ένα kettlebell: 10 επαναλήψεις σε κάθε χέρι μπροστινή όψη, 10 επαναλήψεις κάθε χέρι πλάγια όψη
  • Επολέ και πίεση με ένα kettlebell: 3 επαναλήψεις κάθε χέρι μπροστινή όψη, 3 επαναλήψεις κάθε χέρι πλάγια όψη
  • Επολέ και push press με δύο kettlebells: 3 επαναλήψεις μπροστινή όψη, 3 επαναλήψεις πλάγια όψη
  • Squat με δύο kettlebells: 5 επαναλήψεις μπροστινή όψη, 5 επαναλήψεις πλάγια όψη
  • Προβολή προς τα πίσω με δύο kettlebells σε θέση στήριξης στο στήθος: 5 επαναλήψεις κάθε πόδι μπροστινή όψη, 5 επαναλήψεις κάθε πόδι πλάγια όψη.

Τα kettlebells πρέπει να τοποθετούνται με ασφάλεια στο πάτωμα μετά την ολοκλήρωση κάθε άσκησης.

Επίσης, οι υποψήφιοι εκπαιδευτές πρέπει να επιδεικνύουν καλή γνώση των κανόνων ασφαλούς χρήσης των kettlebells.

Βάρος kettlebells για την εξέταση

Οι γυναίκες με σωματικό βάρος κάτω από 58 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 12 κιλών.
Οι γυναίκες με σωματικό βάρος πάνω από 58 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 16 κιλών.
Οι άντρες με σωματικό βάρος κάτω από 68 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 20 κιλών.
Οι άντρες με σωματικό βάρος πάνω από 68 κιλά πρέπει να εκτελέσουν τις ασκήσεις με kettlebell βάρους 24 κιλών.

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Για να πάρετε μέρος στο σεμινάριο, πρέπει να έχετε ήδη ένα ικανοποιητικό επίπεδο δύναμης και φυσικής κατάστασης. Ενδεικτικά, πρέπει να μπορείτε να εκτελέσετε:

  • Deadlift: 10 επαναλήψεις με δύο kettlebells βάρους μεγαλύτερου από αυτό με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Squat: 5 επαναλήψεις με δύο kettlebells, βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Turkish Get-up: 1 επανάληψη, με kettlebell βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Επολέ και πίεση: 5 επαναλήψεις σε κάθε χέρι με kettlebell βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.
  • Αιώρηση με το ένα χέρι: 50 επαναλήψεις κάθε χέρι, με kettlebell βάρους μικρότερου κατά 4 κιλά από αυτό  με το οποίο θα εξεταστείτε.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε για τις ημερομηνίες των επόμενων σεμιναρίων του Dynamo Kettlebells.

ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΑΣ:

chronis-trasotgiannos«Στις 29 Νοεμβρίου του 2015 είχα την τύχη να παρακολουθήσω το το 1ο σεμινάριο εκπαιδευτών Kettlebell 1ου επιπέδου, που διοργάνωσε το Dynamo Club υπό την παγκόσμια ομοσπονδία International Kettlebell Lifting Federation (IKMF).  Από τη στιγμή που το kettlebell περιέχει ασκήσεις όπως snatch και clean, θα περίμενε κάποιος ότι είναι περιττό από έναν προπονητή άρσης βαρών του επιπέδου μου, να παρακολουθήσει ένα τέτοιο σεμινάριο. Καλώς η κακώς οι ομοιότητα της άρσης βαρών με το kettlebell είναι μόνο οι δύο αυτές λέξεις. Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό άθλημα με διαφορετικό στόχο και διαφορετικό όργανο άρσης και κατ’ επέκταση τεχνική.
 Περνώντας στην ουσία του θέματος, δηλαδή στο ίδιο το σεμινάριο, δε θα περίμενα κάτι λιγότερο από τον άνθρωπο που οι αθλητές του βρίσκονται στην πρώτη 6αδα της παγκόσμιας κατάταξης, τον οποίο καλούν για σεμινάρια στο εξωτερικό και τυγχάνει και συγγραφέας βιβλίου πάνω στην ανάπτυξη τεχνικής και ικανοτήτων. Το σεμινάριο ήταν πολύ καλά οργανωμένο προσφέροντας ουσιαστικές γνώσεις πάνω στην προπόνηση με kettlebell. Μιας και έχω δύο μεταπτυχιακές σπουδές πάνω στις επιστήμες της αγωγής, τυγχάνει να είμαι απαιτητικός σε θέματα διδακτικής και να δίνω μεγάλη έμφαση σε αυτό το πεδίο της προπονητικής. Ο Σπύρος Κατσιγιάννης δεν αρκέστηκε να παρουσιάσει την τεχνική των ασκήσεων αλλά ανέλυσε πλήρως το πως ένας προπονητής θα κάνει τους αθλητές του να την κατακτήσουν. Ωστόσο θα ήταν κουτό να πω ότι έμαθα τα πάντα για τα kettlebell μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο. (Δύο συγκεκριμένα μιας και είχα παρακολουθήσει το σεμινάριο για το snatch με kettlebell). Το σεμινάριο αυτό ήταν μια καλή βάση, ένα ακόμα λιθαράκι στο όλο οικοδόμημα της προπονητικής μου εμπειρίας και σίγουρα θα ήθελα να παρακολουθήσω τα επόμενα σεμινάρια που θα κάνει ο Σπύρος Κατσιγιάννης στην Ελλάδα. Θα πρότεινα σε προπονητές και ασκούμενους να παρακολουθήσουν τα επόμενα σεμινάρια του Dynamo Club καθώς θα έχουν να κερδίσουν αρκετές χρήσιμες γνώσεις τις οποίες στο χέρι τους είναι να τις γενικεύσουν και να τις αξιοποιήσουν στο μέλλον».

Χρόνης Τραστόγιαννος – Προπονητής Ολυμπιακής Άρσης Βαρών, Προπονητής Powerlifting, Πρόεδρος του Ελληνικού Σωματείου Δυναμικου Τριαθλου

 

seminario-ekpedefton-4«Στην αναζητηση σεμιναρίων που βασιζονται στην λειτουργικη ασκηση και πιο συγκεκριμενα, ασκήσεων που βελτιωνουν- αυξανουν την νευρομυικη συναρμογή, μεγιστη δυναμη, ταχυδυναμη και αντοχη, επελεξα να παρακολουθησω ένα σεμιναριο του DYNAMO KETTLEBELLS .Στοχος μου ηταν να εκτελεσω και παραλληλα να κατανοησω την εμβιομηχανικη της κινησης πανω σε πολυαρθρικες ασκησεις όπως (αιωρηση με 1 kettlebell ,αιωρηση με 2 kettlebells, επολε και πιεση, επολε push press, turkish get up). Κατά την διαρκεια της εκπαιδευσης η θεωρια συνδιασμενη με πολυ πραξη, μεσα σε ένα ομαδικο πνευμα ηταν από τα βασικα χαρακτηριστικα. Σωστη περιγραφή των ασκήσεων, αριστη μεταδοτικοτητα, ενθαρρυνση και αψογη συμπεριφορα από τον δασκαλο του είδους Σπυρο Κατσιγιαννη. Ενω λοιπον πριν το σεμιναριο πιστευα ότι ειχα μια βαση πανω στο συγκεκριμενο αντικειμενο τελικα καταλαβα ότι ειχα να μαθω ακομα παρα μα παρα πολλα. Ευχαριστω το DYNAMO CLUB και τον Σπυρο Κατσιγιαννη για την πολύ ωραια δουλεια που κανει«.

Μάνος Πομποδάκης, ιδιοκτήτης γυμναστηρίου (Body Effect, Ηράκλειο Κρήτης)

Εγγραφείτε στο newsletter
του Dynamo Kettlebells

Εγγραφείτε στο newsletter

του Dynamo Kettlebells

και κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ έναν οδηγό 16 σελίδων για την αιώρηση με kettlebell (Kettlebell Swing)

Ευχαριστούμε γιατην εγγραφή σας!